Hola, just wanna say "thank you" for visiting my blog.

It just Another Music Blog, was made for fun and entertaint my own soul and maybe someone out there who visited this blog.

For any request lyrics don't hesitate to contact me.


Lily@Valley (IsYou)

Lirik Lagu Aku Yang Tersakiti - Judika

Lirik Lagu Aku Yang Tersakiti - Judika

Pernahkah kau merasa jarak antara kita
Kini semakin terasa setelah kau kenal dia
Aku tiada percaya teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita yang tak ingin ku akhiri
Kau pergi tinggalkanku

Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia

Memang tak 'kan mudah
Bagiku 'tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia..dia..

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia




0 comments:


Mau seperti ini?
Click disini---> Tutorial Blog
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...